>

Verstoringen

Op deze pagina vindt u informatie over de status van verstoringen .

Voordat u contact opneemt met onze servicedesk, raden we u aan om even een kijkje te nemen op de webpagina van AlleStoringen.nl
Hier vindt u een actueel overzicht van storingen en problemen gemeld door verschillende diensten.
Dit helpt ons om de servicedesk efficiënt te laten werken en bespaart u tijd. Sommige storingen kunnen namelijk veroorzaakt worden door externe factoren, zoals internetproviders en banken. Door eerst Allestoringen.nl te raadplegen, kunt u snel zien of er mogelijk een bredere storing is voordat u contact met ons opneemt. Op die manier kunnen we u effectiever helpen en vermijden we onnodige wachttijden als het probleem niet direct gerelateerd is aan Simplex(-M). Daarnaast raden wij u ook aan om te kijken op onze GSN Helpjuice pagina. Naast diverse handleidingen vindt u hier ook een overzicht van de eerder verstuurde nieuwsbrieven en releasenotes. Klik hier voor onze GSN Helpjuice pagina.

Internetstoring:

Er heeft zich een algemene internetstoring voorgedaan die naar alle waarschijnlijkheid van invloed is geweest op de verbindingen van diverse diensten, zoals de UZI-pas, Vecozo en de webagenda. Deze storing heeft zich voorgedaan tussen 3 en 7 mei, maar is inmiddels opgelost.

Veelgestelde vragen

Om een soepele samenwerking en effectieve ondersteuning te waarborgen, willen we enkele veelvoorkomende vraagstukken onder uw aandacht brengen waarbij onze hulp beperkt is. Het is belangrijk op te merken dat sommige van deze kwesties buiten onze directe expertise vallen, en we adviseren om uw IT-leverancier in te schakelen voor een optimale oplossing. 
 
Klikt hier voor een linkje naar de meest gestelde vragen
 

Behandelcodes

Vanaf versie 2024.0105 zijn eventuele ontbrekende indicaties of tekeningen bij de behandelcodes toegevoegd.
Als u momenteel een oudere versie gebruikt en er indicaties of tekeningen ontbreken, adviseren wij u om een update uit te voeren en de tarieven opnieuw in te lezen.

Hieronder vindt u een link naar de handleiding voor het opnieuw inlezen van de tarieven nadat u de update heeft uitgevoerd.
Handleiding tarieven handmatig inlezen

Updates en Ondersteuning

Het is belangrijk op te merken dat GSN niet verantwoordelijk is voor het uitvoeren van updates voor uw Simplex(-M) pakket. Voor vragen hierover verwijzen we u graag door naar uw eigen IT-leverancier of onze gewaardeerde partners. Op onze partnerpagina vindt u meer informatie. We willen u er tevens attent op maken dat eventuele kosten verbonden aan deze diensten voor uw eigen rekening zijn.

Boekhouding en Ondersteuning

Ons team staat altijd klaar om u uitleg te geven over boekhoudkundige functies binnen ons softwarepakket. Voor de boekhoudkundige verwerking adviseren we echter om contact op te nemen met uw accountant of boekhouder. Hoewel we graag helpen waar we kunnen, kunnen we op dit gebied helaas geen uitgebreide ondersteuning bieden.