Verstoringen
Op deze pagina vindt u informatie over de status van verstoringen .
Voordat u contact opneemt met onze servicedesk, raden we u aan om even een kijkje te nemen op de webpagina van AlleStoringen.nl
Hier vindt u een actueel overzicht van storingen en problemen gemeld door verschillende diensten. Dit helpt ons om de servicedesk efficiënt te laten werken en bespaart u tijd. Sommige storingen kunnen namelijk veroorzaakt worden door externe factoren, zoals internetproviders en banken. Door eerst Allestoringen.nl te raadplegen, kunt u snel zien of er mogelijk een bredere storing is voordat u contact met ons opneemt. Op die manier kunnen we u effectiever helpen en vermijden we onnodige wachttijden als het probleem niet direct gerelateerd is aan Simplex(-M). Daarnaast raden wij u ook aan om te kijken op onze GSN Helpjuice pagina. Naast diverse handleidingen vindt u hier ook een overzicht van de eerder verstuurde nieuwsbrieven en releasenotes. Klik hier voor onze GSN Helpjuice pagina.
Service aangepast / Eerstvolgende update
We hebben onze update service geïntroduceerd, maar het is belangrijk op te merken dat versie 0829 een speciale update voor systeembeheerders bevat, waarin een service is aangepast.
Als u momenteel een versie heeft die ouder is dan 0829, is het essentieel dat de eerstvolgende update handmatig wordt uitgevoerd via onze website.