>

Verstoringen

Op deze pagina vindt u informatie over de status van verstoringen .

Voordat u contact opneemt met onze servicedesk, raden we u aan om even een kijkje te nemen op de webpagina van AlleStoringen.nl
Hier vindt u een actueel overzicht van storingen en problemen gemeld door verschillende diensten.
Dit helpt ons om de servicedesk efficiënt te laten werken en bespaart u tijd. Sommige storingen kunnen namelijk veroorzaakt worden door externe factoren, zoals internetproviders en banken. Door eerst Allestoringen.nl te raadplegen, kunt u snel zien of er mogelijk een bredere storing is voordat u contact met ons opneemt. Op die manier kunnen we u effectiever helpen en vermijden we onnodige wachttijden als het probleem niet direct gerelateerd is aan Simplex(-M). Daarnaast raden wij u ook aan om te kijken op onze GSN Helpjuice pagina. Naast diverse handleidingen vindt u hier ook een overzicht van de eerder verstuurde nieuwsbrieven en releasenotes. Klik hier voor onze GSN Helpjuice pagina.



01-10-2024 Onderhoud W3appsOnline update:

We hebben meldingen ontvangen van enkele praktijken die problemen ondervinden met de verbinding naar de webagenda of sms-dienst.
Uit ons onderzoek blijkt dat deze problemen worden veroorzaakt door verouderde Simplex-versies.
Mocht u dit probleem ervaren, dan adviseren wij u om de software bij te werken naar de nieuwste versie.

30-09-2024 Onderhoud W3AppsOnline – Onderhoud webagenda en SMS-dienst afgerond:

Het geplande onderhoud aan onze webagenda en SMS-dienst is succesvol afgerond. Onze systemen zijn weer volledig operationeel.
Er is geen actie van uw kant vereist, maar u kunt gerust controleren of de webagenda en SMS-dienst, inclusief de synchronisatie, goed functioneren binnen uw praktijk.
Mocht er onverwacht toch iets niet lekker lopen dan kunt u de services alsnog herstarten.
Nogmaals bedankt voor uw geduld en vertrouwen tijdens de onderhoudsperiode.

10-07-2024 KPN:

KPN voert sinds 10 juni 2024 een grote update uit. Hierdoor kunnen sommige gebruikers problemen ervaren met de webagenda en sms-functionaliteiten.
Simplex(-M) toont in dit geval de volgende melding: “Geen connectie met webagenda mogelijk: controleer internet- en inloggegevens.”
Als u deze melding ontvangt, neem dan contact op met uw systeembeheerder.

Veelgestelde vragen

Om een soepele samenwerking en effectieve ondersteuning te waarborgen, willen we enkele veelvoorkomende vraagstukken onder uw aandacht brengen waarbij onze hulp beperkt is. Het is belangrijk op te merken dat sommige van deze kwesties buiten onze directe expertise vallen, en we adviseren om uw IT-leverancier in te schakelen voor een optimale oplossing. 
 
Klikt hier voor een linkje naar de meest gestelde vragen
 

Behandelcodes

Vanaf versie 2024.0105 zijn eventuele ontbrekende indicaties of tekeningen bij de behandelcodes toegevoegd.
Als u momenteel een oudere versie gebruikt en er indicaties of tekeningen ontbreken, adviseren wij u om een update uit te voeren en de tarieven opnieuw in te lezen.

Hieronder vindt u een link naar de handleiding voor het opnieuw inlezen van de tarieven nadat u de update heeft uitgevoerd.
Handleiding tarieven handmatig inlezen

Updates en Ondersteuning

Het is belangrijk op te merken dat GSN niet verantwoordelijk is voor het uitvoeren van updates voor uw Simplex(-M) pakket. Voor vragen hierover verwijzen we u graag door naar uw eigen IT-leverancier of onze gewaardeerde partners. Op onze partnerpagina vindt u meer informatie. We willen u er tevens attent op maken dat eventuele kosten verbonden aan deze diensten voor uw eigen rekening zijn.

Boekhouding en Ondersteuning

Ons team staat altijd klaar om u uitleg te geven over boekhoudkundige functies binnen ons softwarepakket. Voor de boekhoudkundige verwerking adviseren we echter om contact op te nemen met uw accountant of boekhouder. Hoewel we graag helpen waar we kunnen, kunnen we op dit gebied helaas geen uitgebreide ondersteuning bieden.